Ποιες είναι οι επιλογές πληρωμής για τις υπηρεσίες;
- Πιστωτικές κάρτες (Visa, Mastercard).
- Χρεωστικές κάρτες.
Όλες οι συναλλαγές πραγματοποιούνται με κρυπτογράφηση και ασφάλεια μέσω Stripe, διασφαλίζοντας την προστασία των δεδομένων σας.
Ποίες είναι οι ώρες λειτουργίας του Telecare.gr;
Το TeleCare.gr λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, ώστε να μπορείτε να επικοινωνείτε με τους γιατρούς οποιαδήποτε στιγμή.
Πώς μπορώ να προγραμματίσω ραντεβού με γιατρό;
Για να προγραμματίσετε ένα ραντεβού με γιατρό μέσω της πλατφόρμας TeleCare, ακολουθήστε αυτά τα απλά βήματα:
- Επιλέξτε την πάθηση που σας ενδιαφέρει.
- Δείτε τους διαθέσιμους γιατρούς, μαζί με το κόστος της συνεδρίας.
- Διαλέξτε την ημερομηνία και ώρα που σας εξυπηρετεί.
- Προπληρώστε το ραντεβού σας με ασφάλεια.
- Ο γιατρός εγκρίνει τη συνεδρία και το ραντεβού πραγματοποιείται!
Αποκτήστε εύκολη και γρήγορη πρόσβαση σε ιατρική φροντίδα, όπου κι αν βρίσκεστε!
Πώς μπορώ να συνδεθώ στο λογαριασμό μου στο TeleCare;
- Για να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας, θα πρέπει να μεταβείτε στην ενότητα είσοδος.
- Στη συνέχεια, εισάγετε το email και τον κωδικό πρόσβασής σας.
- Φροντίστε να αποθηκεύσετε τα στοιχεία σας με ασφάλεια.
Πώς μπορώ να εγγραφώ ως χρήστης στο TeleCare;
- Επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα του TeleCare και επιλέξτε την ενότητα Εγγραφή χρήστη.
- Συμπληρώστε τα απαραίτητα πεδία με τα προσωπικά σας στοιχεία και ακολουθήστε τις οδηγίες για να ολοκληρώσετε εύκολα και γρήγορα την εγγραφή σας.
- Μόλις ολοκληρώσετε τα βήματα, θα λάβετε επιβεβαίωση ότι η εγγραφή σας ολοκληρώθηκε με επιτυχία!
Ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω για να εγγραφώ ως ιατρός στο TeleCare;
- Για να εγγραφείτε, επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα του TeleCare και επιλέξτε την ενότητα “Εγγραφή Ιατρών”.
- Συμπληρώστε τα απαραίτητα πεδία της αίτησης και επισυνάψτε οποιοδήποτε έγγραφο πιστοποιεί την ιατρική σας ιδιότητα, ή άλλο επίσημο έγγραφο.
- Ακολουθήστε τις οδηγίες που παρέχονται και ολοκληρώστε τη διαδικασία μέσω του ασφαλούς συστήματος.
- Αφού ελέγξουμε τα στοιχεία σας, θα λάβετε επιβεβαίωση για την ενεργοποίηση του λογαριασμού σας.
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα για εμένα ως ιατρό;
- Μείωση του χρόνου σε μη ιατρικές διαδικασίες:
Το Telecare.gr σας βοηθά να εξοικονομήσετε χρόνο, μειώνοντας την ανάγκη για τηλεφωνικές κλήσεις και διαχείριση EHR. Έτσι, μπορείτε να αφιερώσετε περισσότερο χρόνο στους ασθενείς σας και λιγότερο στις διοικητικές διαδικασίες. - Εστίαση στις πραγματικές ανάγκες του ασθενή:
Οι συνεδρίες μέσω της πλατφόρμας είναι προσανατολισμένες σε στοχευμένες ιατρικές υπηρεσίες, επιτρέποντάς σας να αποφεύγετε αχρείαστες και επαναλαμβανόμενες χρονοβόρες υπηρεσίες στο ιατρείο. - Συνεχή επίβλεψη:
Με τις υπηρεσίες τηλεμετρίας, μπορείτε να παρακολουθείτε τους ασθενείς σας απομακρυσμένα και σε πραγματικό χρόνο, αποκτώντας πρόσβαση σε κρίσιμα ιατρικά δεδομένα από την άνεση του χώρου σας. - Μείωση άγχους και εξάντλησης:
Το Telecare.gr βελτιώνει τη ροή εργασίας σας, μειώνοντας το άγχος και απελευθερώνοντας χρόνο στον χρονοδιάγραμμά σας, ώστε να εστιάζετε στις βασικές σας αρμοδιότητες, δηλαδή την παροχή φροντίδας. - Ηλεκτρονική διαχείριση δεδομένων:
Πείτε αντίο στις χάρτινες σημειώσεις και τα emails. Η πλατφόρμα σας επιτρέπει να οργανώνετε και να διαχειρίζεστε τους ηλεκτρονικούς φακέλους ασθενών με ευκολία, προσφέροντας καλύτερη φροντίδα σε πραγματικό χρόνο.
Είναι ασφαλείς οι συνεδρίες μέσω του Telecare.gr
Ναι, οι συνεδρίες μέσω του Telecare.gr πραγματοποιούνται μέσω ενός ασφαλούς P2P (Peer-to-Peer) backbone που συμμορφώνεται με τους αυστηρούς κανονισμούς του HIPAA. Αυτό διασφαλίζει ότι οι προσωπικές σας πληροφορίες και δεδομένα παραμένουν πλήρως προστατευμένα κατά τη διάρκεια της συνεδρίας
Πώς ορίζεται και διαχειρίζεται η χρέωση των υπηρεσιών μου;
Μπορείτε να ορίσετε την χρέωση πού επιθυμείτε ανά συνεδρία, διάρκειας 20 λεπτών.
Ο ασθενής επιλέγει το ραντεβού του από τις διαθέσιμες ώρες που έχετε καταχωρίσει στην πλατφόρμα.
Μετά την επιλογή του ραντεβού, καλείται να πραγματοποιήσει προπληρωμή μέσω της πλατφόρμας.
Μόλις η πληρωμή ολοκληρωθεί, η συνεδρία επιβεβαιώνεται και η πληρωμή μεταφέρεται αυτόματα στον λογαριασμό σας, εξασφαλίζοντας την έγκαιρη εξόφληση των υπηρεσιών σας.
Υπάρχει συνδρομή για τον Ιάτρο;
Όχι, η BASIC συνδρομή είναι δωρεάν και υποστηρίζει μόνο την υπηρεσία κρυπτογραφημένων βιντεοσυνεδριών. Εσείς καθορίζετε την τιμή της κάθε βιντεοσυνεδρίας.
Τα διαχειριστικά έξοδα της πλατφόρμας ανέρχονται σε 9.8% επί του κόστους της κάθε συνεδρίας.
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την ομάδα υποστήριξης του TeleCare για τυχόν απορίες;
- Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη μέσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@carepoi.com.
- Εναλλακτικά, μπορείτε να καλέσετε τον αριθμό τηλεφωνικής υποστήριξης: +30 2615008003 .
- Υπάρχει επίσης η δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε την ενσωματωμένη λειτουργία chat στο σύστημα για άμεση επικοινωνία.
Ποια είναι τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την ολοκλήρωση της εγγραφής μου ως γιατρός;
Για να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας ως γιατρός στην πλατφόρμα TeleCare, απαιτείται η υποβολή ενός εγγράφου που να πιστοποιεί την ιατρική σας ιδιότητα, όπως:
✔ Ιατρική άδεια άσκησης επαγγέλματος ή
✔ Άλλο σχετικό έγγραφο που επιβεβαιώνει την ιδιότητά σας.
Μπορείτε να αποστείλετε το έγγραφο μέσω email στο info@carepoi.com ή να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο 2615008003 για περισσότερες πληροφορίες.
Η εγγραφή σας θα επιβεβαιωθεί μόλις τα στοιχεία σας ελεγχθούν και εγκριθούν από τη διαχείριση του TeleCare.
Τι γίνεται αν αντιμετωπίσω τεχνικά προβλήματα κατά την εγγραφή;
- Αν συναντήσετε τεχνικά προβλήματα, δοκιμάστε να καθαρίσετε την προσωρινή μνήμη του φυλλομετρητή σας ή να δοκιμάσετε με διαφορετικό πρόγραμμα περιήγησης.
- Σε περίπτωση που το πρόβλημα συνεχίζεται, επικοινωνήστε άμεσα με την υποστήριξη μέσω email ή τηλεφωνικά.