Σύστημα

παραπομπών

Μάθετε περισσότερα για τo σύστημα παραπομπών των ασθενών που υποστηρίζεται απο το σύστημα TELECARE.

" συμβατή με HIPAA"

Παραπομπή
"ένας στους τρείς ασθενείς"

Η παραπομπή ασθενών είναι μια σημαντική ιατρική πρακτική. Μερικές φορές, η κατάσταση ενός ασθενούς είναι εκτός της ειδικότητας ενός ιατρού και πρέπει να γίνει παραπομπή του ασθενή σε έναν άλλο. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, για παράδειγμα, οι ιατροί παραπέμπουν έναν στους τρεις ασθενείς σε ειδικό κάθε χρόνο. Κάθε παραπομπή έχει ως στόχο να εξασφαλίσει την καλύτερη φροντίδα υγείας για τον ασθενή.

Τα δεδομένα που παράγονται κατά την παραπομπή είναι απόλυτα διασφαλισμένα και απόρρητα (συμβατά με HIPAA).

63% των ιατρών αισθάνονται οτι ο τρόπος παραπομπης δεν είναι σωστός.

Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Journal of General Internal Medicine διαπίστωσε ότι  το 63% των ιατρών ήταν δυσαρεστημένοι με τη τυπική διαδικασία παραπομπής σε άλλο ιατρό.

Θεωρούμε ότι ο κάθε ιατρός μπορεί να βελτιστοποιήσει την διαδικασία χρησιμοποιώντας το σύστημα παραπομπών του Telecare.gr.

63%

Όλα σε ένα

Στο telecare.gr έχουμε αναπτύξει βέλτιστες πρακτικές για τη βελτίωση της διαδικασίας παραπομπής ασθενών και διασφαλίζουμε ότι οι ασθενείς σας λαμβάνουν την καλύτερη φροντίδα υγείας.

Για τον σύγχρονο ιατρό υποστηρίζουμε ταυτόχρονα ηλεκτρονική φόρμα παραπομπής και ηλεκτρονικό μητρώο

Βήματα για παραπομπή

Πώς να παραπέμψετε έναν ασθενή σε άλλο ιατρό

  1. Ενημερώστε τον ασθενή.
  2. Συμπληρώστε την φόρμα και μοιραστείτε πληροφορίες με τον ιατρό αναφοράς.
  3. Τεκμηριώστε την παραπομπή.
  4. Ελέγξτε την πορεία της παραπομπής διαμέσου του ηλεκτρονικού μητρώου.

Διαδικασία παραπομπή

Θα ξεκινήσουμε εξηγώντας μερικούς από τους λόγους που θα μπορούσαν να προκαλέσουν παραπομπή ασθενούς.

Επαγγελματική συμβουλή

Αναβαθμίστε σήμερα τον λογαριασμό σας στο telecare.gr  για να αποκτήσετε πρόσβαση σε το σύστημα παραπομπής  – με πιστοποίηση HIPAA – για όλες τις ανάγκες σας.

Σενάρια που οι ιατροί εξετάζουν μια παραπομπή

  1. Χρειάζονται βοήθεια για να κάνουν ή να επιβεβαιώσουν μια διάγνωση

Μερικές φορές, οι ιατροί σε δίλημμα με την κατάσταση ενός ασθενούς και ζητούν τη γνώμη ενός άλλου ιατρού για να επιβεβαιώσουν ή να κάνουν μια καινούρια διάγνωση. Αυτή είναι μια συνήθης πρακτική και διασφαλίζει ότι οι ασθενείς λαμβάνουν την καλύτερη δυνατή ποιότητα θεραπείας.

  1. Η κατάσταση του ασθενούς είναι εκτός του τυπικού πεδίου φροντίδας του

Εάν η εν λόγω κατάσταση είναι εκτός του συνήθους πεδίου πρακτικής ενός ιατρού ή δεν έχουν τις απαραίτητες ιατρικές συσκευές για διάγνωση ή θεραπεία, ο ιατρός συνήθως κάνει παραπομπή. Εάν ένας ιατρός είναι πεπεισμένος ότι ένας ασθενής θα έχει καλύτερη ποιότητα φροντίδας από έναν ειδικό ή πιο έμπειρο ιατρό, είναι μια καλή στιγμή να κάνει μια παραπομπή.

  1. Θέλουν να βελτιώσουν την πρόσβαση των ασθενών

Η πρόσβαση των ασθενών έχει να κάνει με τη διασφάλιση ότι οι ασθενείς λαμβάνουν την καλύτερη φροντίδα, όταν και όπου τη χρειάζονται. Εάν υπάρχουν εμπόδια στην πρόσβαση των ασθενών – όπως γλωσσικά εμπόδια, άβολες τοποθεσίες και πολυάσχολα προγράμματα – αυτές οι ανησυχίες μπορεί να οδηγήσουν σε παραπομπή.

Αποτελεσματικότητα

Συγκεντρώστε παραπομπές ασθενών και αρχεία με ασφάλεια το σύστημα παραπομπών του telecare.gr.

Συμβουλές για το πώς να παραπέμψετε έναν ασθενή σε άλλο ιατρό

Για να εξασφαλίσετε τα σωστά αποτελέσματα για τους ασθενείς διαμέσου του συστήματος παραπομπών του telecare.gr, πρέπει να ακολουθήσετε ορισμένες οδηγίες και βέλτιστες πρακτικές.

Ενημέρωση του ασθενούς

Για κάθε παραπομπή, εξηγήστε στον ασθενή γιατί είναι απαραίτητο. Απαντήστε σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις και αντιμετωπίστε τυχόν ανησυχίες που μπορεί να έχει ο ασθενής. Βεβαιωθείτε ότι ο ασθενής κατανοεί ποιος θα είναι υπεύθυνος για τη φροντίδα του μετά την παραπομπή και ποια κανάλια επικοινωνίας είναι διαθέσιμα σε αυτόν.

Ανταλλαγή πληροφοριών με τον θεράποντα ιατρό

Ένα από τα κύρια ζητήματα με τις παραπομπές ασθενών είναι η κακή ανταλλαγή πληροφοριών. Μια μελέτη διαπίστωσε ότι το 70% των ειδικών πιστεύουν ότι η ποιότητα των πληροφοριών παραπομπής είναι περιορισμένη.

Για το καλύτερο αποτέλεσμα κατά τη διάρκεια ενός παραπεμπτικού, δώστε όλες τις σχετικές πληροφορίες για τον επόμενο θεράποντα ιατρό. Καταχωρίστε τουλάχιστον τις ακόλουθες πληροφορίες χρησιμοποιώντας την τυπική μέθοδο SBAR (Situation-Background-Assessment-Recommendation).

  • Κατάσταση: Εξηγήστε την κατάσταση και τα συμπτώματα του ασθενούς. Συμπεριλάβετε σχετικές πληροφορίες — όπως το ΑΜΚΑ, το όνομα του ασθενούς, τον παραπέμποντα ιατρό και την ιατρική μονάδα.
  • Ιστορικό: Περιγράψτε το ιατρικό ιστορικό του ασθενούς που προέκυψε από την βιντεοσυνεδρία ή την φυσική επίσκεψη. Συμπεριλάβετε προηγούμενες διαγνώσεις, πληροφορίες φαρμάκων και ημερομηνίες θεραπείας αν απαιτείται από την φόρμα του ΗΔΙΚΑ.
  • Αξιολόγηση: Δώστε λεπτομέρειες σχετικά με το τι βρήκατε κατά την βιντεοσυνεδρία ή την φυσική εξέταση. Αυτό περιλαμβάνει αποτελέσματα εξετάσεων και προκαταρκτική διάγνωση (εάν έχετε).
  • Σύσταση: Αναφέρετε με σαφήνεια τον λόγο της παραπομπής και ποια φροντίδα θα θέλατε να παρέχει ο θεράπων ιατρός.

Τεκμηρίωση παραπομπών ασθενών

Δύο από τα σημαντικότερα αρθρώματα στο σύστημα παραπομπών του telecare.gr  για παραπομπές ασθενών είναι το email παραπομπής με αρχείο με κωδικοποίηση  και το μητρώο παραπομπών. Το email παραπομπής περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες – με τις απαραίτητες διασφαλίσεις – που θα χρειαστεί ο θεράπων ιατρός για να διευκολύνει τη φροντίδα του ασθενούς.

Το μητρώο παραπομπής είναι αυτό που πρέπει να χρησιμοποιήσετε για να παρακολουθείτε όλες τις παραπομπές που έχετε στείλει ή λάβει από άλλους παρόχους υγειονομικής περίθαλψης. Το μητρώο παραπομπών περιλαμβάνει συνήθως διατάξεις για την καταγραφή της παρακολούθησης και της ανατροφοδότησης από τον θεράποντα ιατρό.

 

Διαχείριση της διαδικασίας παραπομπής ασθενών

Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να βελτιστοποιήσετε τη διαδικασία παραπομπής και να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα τους:

  • Επιθεωρείστε τακτικά το μητρώο για να αποφύγετε τη διπλή παραπομπή και να διευκολύνετε την φροντίδα υγείας.
  • Διεξάγετε τακτικούς ελέγχους στο μητρώο για να προσδιορίσετε τους ιατρούς με μεγαλύτερη απόκριση. Εάν οι παραπομπές σε συγκεκριμένο ιατρό είναι συνήθως ατελέσφορες, εξετάστε το ενδεχόμενο να παραπέμπετε σε άλλο ιατρό.

Η χρήση του ψηφιακού συστήματος διαχείρισης παραπομπών του telecare.gr διευκολύνει την εκτέλεση ελέγχων παραπομπής.

Συνεπώς η εκμάθηση του είναι ένα κρίσιμο μέρος της ιατρικής φροντίδας διαμέσου  του telecare.gr – που βοηθά να διασφαλιστεί ότι οι ασθενείς λαμβάνουν την καλύτερη δυνατή φροντίδα.

 

Ιατρική
βιντεοσυνεδρία

Βιντεοσυνεδρία με ιατρικά δεδομένα, χωρίς καθυστερήσεις και με ασφάλεια

It's so easy!

ΣΥΝΔΕΣΗ

Ιατρική βιντεοσυνεδρία
απο την άνεση
του καναπέ σας
..

Ιατρικά δεδομένα. ιατροί, τηλεμετρία βιοσημάτων και συνεδρίες όλα σε ένα σύστημα

It's so easy!